torsdag 22 januari 2009

Lite av varje

Hej alla mina bloggläsare :-)

Har fått en del förfrågningar om man kan hämta sina köp hos mig. Och mitt svar är att det går bra. Bara ni hör av er först så att jag är hemma.

Fyra tröjor har jag sytt sen sist. Har bara två kvar, två har redan fått nya ägare. De finns för försäljning på min hemsida.

Sex par marinblå byxor med mudd i midja och benslut. Finns på hemsidan. Alla utom ett par som ska flytta till Zackarias.
Nya dreggelscharfsar med broderi . De rosa och blå finns på hemsidan och fler färger är pågång. T.e.x. bruna, turkosa och röda.

De kostar 39 kr/st eller 3 för 100 kr.



Några nya napphållare. Än finns de inte till försäljning på hemsidan. Men snart.......




För att inte somna framför teven så virkar jag bollar. Bra och mjuka bollar i olika storlekar och färger till inomhusbruk. Både för små och stora barn (läs vuxna).



Ha en mysig kväll och på återhörande.
Madeleine

1 kommentar:

Anonym sa...

vad fina dregellappar!! dom vill jag köpa! ska prata med therese om att åka ut till dej om det går bra?? /jenne... www.jenne.blogg.se