måndag 18 maj 2009

Dagens namn Erik.

Idag säger jag grattis till mannen. sonen och barnbarnet som har namnsdag. Hoppas ni får en bra dag.
Alla 3 heter Erik men inte som tilltalsnamn.

Solen skiner och det är varmt ute. Men regn är visst på väg. Skönt eftersom jag tillbringar mest tid inne, sittande vid symaskinerna :-) Har en del tyg som jag måste sy upp. Börjar bli lite fullt på hyllorna (och golvet och en massa andra ställe) Funderar lite på att sälja av lite. Någon som behöver lite ?
Ha en skön dag
Madeleine

4 kommentarer:

Therese sa...

Oj då måste jag gratta min bror och alla morbröder, alla de heter nämligen erik i andra namn. Desstutom heter mammas och pappas hundvalp lill-erik :-)

Kanon att det nu finns fler klänningar, ska titta in i webbutiken i morgon från jobbet, min dator här hemma är för seg...

Kram kram!

C-H sa...

Gillar färgerna på din blog =) Kanske skulle anamma något sådant till din hemsida.

Mari Andersson sa...

Vilken härlig tulpan du har på bilden. Den blev man verkligen glad för.
Har du fått mer att göra nu sen du började med barnkläderna oxå ?
Du gör ju så fina saker hela tiden.

Jag har äntligen gjort studentklänningen färdig och snart så är studenten över oxå, och dååå ska jag få göra lite roliga saker igen. Det är ju så himla mycket att göra inför studenten och man vill ju att det ska bli bra.

Önskar dig en riktigt skön långhelg. Jag och min dotter ska stå på mässa hela helgen och det ska bli så himla kul.
Ha det så gott / Kram

Nina sa...

Tack detsamma! Hoppas ni får en underbar helg med massor av sol och massa gott =)
Kram