fredag 27 februari 2009

Grattis Daniel

Hej på er alla.

Har ni saknat mig ? Big J du har väl saknat lite nya blogginlägg.

Idag grattar vi Daniel som fyller 25 år :-) Och en grattishälsning till Suss som ochså fyller i år idag. Är det 29 år du fyller?


I morgon är det kalas för Danne. Huset är städat men maten får vi ta i morgon. Får se om det dyker upp någon kökspersonal klockan 8 :-).

Har fått lite ordning bland mina dock och barnkläder. Nu har man bättre översikt över det som är till salu. Fast jag hade önskat att det fick plats en hylla till.


Här är en bild på mina tisdagsgäster. Stora pojkar som nu själv kan rulla runt till magen.

Nu har all snö försvunnit och vi får hoppas att våren är här nu för att stanna. Idag har det varit riktigt varmt i solen. Och visst luktar det lite vår ute.

Lämna gärna ett avtryck så jag vet att det finns merän 10 som läser min blogg. Har ju kommit upp i över 1000 besök :-) Fast det är inte så mycket att läsa :-)


Önskar er alla en skön helg.
Madeleine

5 kommentarer:

Anonym sa...

HaHaHA det fotot på danne fick Big J och little Z att skratta!!!!

Anonym sa...

Hej.
Så fin ordning du har på dina kläder. Det ser inbjudande ut.

Då får vi "kalasa" ordentligt ikväll.

Önskar er en trevlig kväll i goda vänners lag.

C-H sa...

Fotot på Danne fick även "The Godfather" att skratta

Lilla NovaK sa...

Hej! Tack för kommentaren inne hos mig! Jag ska ta med mig pengar, håller på och inkasserar lite varstanns nu... =)

Vilka fina grejer du gör! Jag kommer gärna tillbaka och kikar!!

åsa.p sa...

Hej hej detta var Leo`s Moster Åsa som faktiskt kollar in din sida ibland har ju hört om 71:ans ett antal ggr.=)