onsdag 11 februari 2009

Våren kom av sig...

Våren kom visst av sig. Nu har det snöat i över ett dygn. men nu verkar det som det har slutat. men istället så ska det bli kallt och nordanvindar. tror jag håller mig inne i värmen.
Vaknade i morse med nackspärr. men fick ändå ge mig och skotta. Först den egna trottaren sen hjälptes Anker och jag åt att ta 2 trottarer till några grannar . Så det fick bli dagens motionspass.

Igår hade jag Zacke och Leo på besök ( mammorna var oxå med) Börjar bli en tradition att 71:an även har öppet på tisdagar :-)
Ha en skön kväll
Madeleine

3 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon.
Det ser kallt ut på bilden, men den var väldigt vacker
Önskar faktiskt att vi oxå kunde få lite snö, det blir så mycket finare då. Idag kommer det nog ingen snö, för vi har lite väl kallt, -8 grader ungefär.

Du får ha en riktigt bra dag.
Kramar Mari

Anonym sa...

TREVLIG ALLA HJÄRTANS DAG! =) /Jenne

Anonym sa...

har du glömt bort din blogg??? =)//Big J and the catfish