fredag 13 mars 2009

Fredagen den 13:e igen.

Hej på er alla :-)
Ja, nu börjar de bli en hel del som läser min blogg :-) men oj vad tiden springer iväg. Längesen jag skrev något här.
Dagarna bara går och idag är det redan den 13:e mars, snart är det sommar :-) Hoppas nu bara att vintrern kan hålla sig borta.

Daniels 25-års kalas är avklarat. Mycket folk men alla fick sittplats och god mat och dricka. 71:ans babycafe har hållt öppet som vanligt. Och du Carlan jag har hört på omvägar att du är lite sur för att du inte kan komma :-) men du får gärna komma på tisdag vi har öppet för pappor oxå.

Zackarias och Leo har börjat på babysim i Vellinge och jag hört att de är några riktiga badmonster. Undra vem de brås på ? tycker jag känner igen det..


Har sytt en hel del. Kanske kan jag göra det som jag planerat men det är hemligt :-) Nya tröjor blev det idag och en del nya dockkläder. Kika gärna i min internetbutik www.dockklader.se
Önskar er alla en trevlig helg och håll tummarna att metrologen har rätt när det gäller vädret. 7-8 plusgrader på söndag..
Madeleine

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det var längesedan. Kollar din blogg varje dag, bara för att inte missa något. Nyfiken, är mitt andra namn.
Nu gör du mig nyfiken. Hoppas att vi får reda på din hemlis. Spännande !!!!
Jag älskar hemlisar. Har en kompis till som håller på en hemlis. Jag är så nyfiken så jag håller på att spricka. Hon har lovat att i mitten på april, då får jag veta...

Nu är det snart vår och jag hoppas på att vi kanske kan träffas. Nyfiken igen, hihi
Jag har hittat jättemyhcket tyger på Stoff och Stil som jag vill ha, men pengarna har inte räckt. Så är det.

Du får ha en bra helg / Mari