torsdag 12 november 2009

Höst

Hej.
Oj, det var visst längesen jag skrev något här :-) men jag lever och jobbar för fulla muggar.
Jag har inte haft tiden att uppdatera här. Har sytt en drös dreggelscarfsar. Skulle tro att det rör sig om 500-600 stycken den senaste månaden. Aldrig kunde jag tänka mig att de skulle bli så populära när jag sydde den första till Zackarias. Men det är kul när det man gör uppskattas.

Nu är det snart jul igen men innan dess ska jag hinna med 2 julmarknader. Söndagen den 22 november är det i Tygelsjö. Helgen första advent ska jag vara med på Lorensdal i Vellinge.

På lördag startar Hans att klä granrisbockarna. Listan på nya är fulltecknad för längesen och kö finns redan till nästa år.

Hoppas ni alla mår bra och jag önskar er skön fortsättning på dagen.
Madeleine

6 kommentarer:

Therese sa...

Tittar in och lämnar en varm kram och en önskan om en god och framförallt fridfull jul, vila lite från symaskinen nu! Kram

Therese sa...

Svea tackar och bockar för namnsdagshälsningen! Och vet du vad hon hade på sig under vår mindre lyckade foto session i går - jo den fina OA PIP klänningen i rosa med rosor på, so förhoppningsvis så blev det en fin separat bild på henne i den - isf mailar jag den till dig :-)
Kramar i massor!!!

Therese sa...

Hi, hi kan jag anta att du fyller 25 år den 22 feb?! *ler* Tja, 22 andra låter ok även om det är en vecka över tiden... Den som väntar på något gott ;-) Stor kram!

Therese sa...

Tittar in å lämnar en krya på dig kram! här har jag kurerat med vitlök så det stinker, hoppas n ubara det hjälper. Och du, den 22 låter mer och mer som ett stalltips *ler* KRAM!!!

Therese sa...

Så skoj att veta att du ibland tassar förbi hos mig :-) Kan meddela att klänningen med apor numer är en av Lurans stora favoriter! Massa kramar till dig där nere på södern <3 Kram

Therese sa...

Hej goa du!!! Å så det glädjer mig att levertransplantationen gick bra och att ni nu snart frå fira Ws första födelsedag <3 Och så fint att hans farbror donerade, ni verkar vara en underbar familj som ser om varandra och är rädda om varandra. Fortsätt så! Massor av varma och innerliga kramar <3