torsdag 16 april 2009

Här är jag

Hej alla vänner:-)
Är väl på tiden att jag skriver några rader. Nu har halva april gått och lite har väl hänt sen sist.


Denna stora fågel såg vi på ett torg i Tyskland när vi var där på ett endagars besök.Det tog inte många minuter för honom att svälja denna stora bit fisk. Vi hade skönt väder och god mat och dricka. En del dricka och annat smått och gott fick följa med hem.


Som vanligt har det varit Babycafe. Men numera så är det flyttat till onsdagar. Som vanligt är det full rulle på de små. Zackarias far fram som en vilde medan Leo är mer försiktig ännu.

Grillsäsongen har börjat :-) Bilden är från årets första grilling. Det var många som ville vara med och smaka så denna söndag var det Babycafe med grillat.


I trädgården står alla påskliljor i full blom. Så en riktig gul påsk har vi haft.



Zackarias har invigt lekplatsen i V.Klagstorp. Första besöket men inte det sista. Tur att farmor och farfar har lekplatsen som granne.





Under påsken har jag sytt lite barnklänniongar. Kan ju inte bara så pojkkläder. Några finns i butiken och andra har redan blivit sålda. Fler klänningar är klippta och ligger bara och väntar på att bli sydda.
Solhattar står oxå på tur att bli sydda.



















Glöm inte att tävla om ett presentkort på OAPIP kläder på 250 kr. Se föregånde inlägg.
Ha det bra alla..
Madeleine




4 kommentarer:

Therese sa...

Tittar in och önskar min absoluta favoritsömmerska en trevlig helg! Vilka fina klänningar - kommer nog in med en beställning närmare sommaren så Luran får sig en OA PIP klänning att matcha dregglisarna med ;-)

Massor med kramar!

Nina sa...

Oj vilken liten goding Z är!
Man vill bara små nypa han i dom goa kinderna!
Vi är jätte nöjda med dreggel scarfsarna. Kommer måste lägga in en till beställning!
Du är ju jätte duktig på att sy!

Ha en trevlig helg!

Kramar från mig och Sam

Anna sa...

Tack för din kommentar :)
Va duktig du är på att sy! Jättefina klänningar :)!!!
ha en trevlig kväll du med !

Älskade Hjärtegryn ® sa...

Hej fina klänningar :) Jag har inte haft problem att få panduros tyger släta däremot tycker jag en del av åhlens tyger är svåra. Mvh Linda/Älskade Hjärtegryn