lördag 4 oktober 2008

Var tar tiden vägen ?

Jag undrar var tiden tar vägen ?? En vecka går så fort....Är det 7 dagar i veckan eller består veckan bara av måndagar och fredagar :-).
Nu har hösten kommit och snart är det jul och sen är det snart midsommar och jag hinner inte med tiden.......

I torsdags var Tessan, Zackerias och jag på barnmässan/Skånemässan. Inte så mycket att se, tur att vi hade fribiljetter. Tack Malin på Liten Correlin som gav oss biljetterna.

Lite har blivit sytt denna vecka. Dockkläderna hittar du min hemsida. Det nya denna vecka är dreggelscarfsar eller halsvärmare. Ja, kärt barn har många namn. Dessa kan användas till mycket.


Jag har sytt 2 mössor i dubbel trikå och en del kräkisar eller om man vill använde dem till snuttisar. Bra med saker man kan använda till mycket.


Nu är det lördag och eftersom jag slappat lite denna vecka så får helgen användas till att jobba. Fast tror inte det blir så mycket jobb. Snart kommer lilleman på besök :-)

Önskar er alla en trevlig helg och njut av solen idag , imorgon måste vi hålla i hatten..

M

2 kommentarer:

Grip sa...

du har nästan rätt veckan består av måndagar tisdagar bajsblöjor kräklasar och somna i soffan på fredags kvälar....

Malin E sa...

Hej där!
Visst kommer jag ihåg dig Madeleine! Det är alltid kul med andra som tycker om att sy.Själv får jag inte ut nåt på hemsiudan eftersom jag spar det mesta till julmarkanden då jag inte får så mycket tid över för handarbete och sömnad just nu. =o) Får lägga ut på hemsidan sen när marknaden är över tänkte jag...fniss...
Kram Malin